stateside.blogg.se

2013-08-27
10:20:49

Väntan börjar bli jobbig igen....
Slutet av augusti här, och det finns inget jag önskar mer än att få en värdfamilj... Så i brist på annat kommer lite provbilder med min nya kamera. Bilderna är på min omgivning i Västerås, samt lite folk här hemma! Hope this keeps you occupied :)
 
Jag och pappa har spenderat den senaste veckan med att frächa upp källarhallen samt trappen, som blev väldigt bra!
 
 
Lillesyrran Nelly!
 
Söt-Erik!
 
Söt-Simon!
 
Skrapan från mitt hus!
 
En utav de bilder som inte hamnade på Flickr för att jag inte tyckte att den var bra nog för det! Här har ni en annan bild som jag tog samma kväll! http://www.flickr.com/photos/martinwestman/9592600357/lightbox/ 
 
 Utsikten från balkongen min!
 

Kommentar:
#1: Mamma

Hoppas du får familj snart Martin !! ( även fast jag inte vill att du åker ;-)

2013-08-27 @ 14:11:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: